Vo štvrtok 23. februára sa konali ďalšie Inšpiratívne raňajky (Brain & Breakfast). Inšpiratívne raňajky sa uskutočnili na tému „Čo funguje v marketingovej komunikácii?“ s hosťom Michalom Pastierom.
Michal Pastier je spolumajiteľ a kreatívny riaditeľ reklamnej agentúry Zaraguza a branding štúdia GoBigname. Zaraguza sa stala najkreatívnejšou agentúrou v SR a ČR podľa YouTube, získala zlatú Euro Effie za najefektívnejšiu reklamnú kampaň v Európe a Grand Prix za najlepší profil na sociálnych sieťach v ČR. Michal bol zaradený medzi Top 100 európskych inovátorov podľa Google a Financial Times. Dostal sa aj na titulku magazínu Forbes Slovensko ako víťaz kategórie Byznys 30pod30. Je tiež najmladším držiteľom prestížneho ocenenia FILIP za výnimočný prínos slovenskej reklame. Verí v silu spojení dát a kreativity, preto sa venuje aj spoločnosti Exponea, ktorá patrí medzi najrýchlejšie rastúce SaaS firmy na svete v oblasti marketingovej automatizácie a pokročilé dátové analýzy s využitím A.I. Pravidelne prednáša na konferenciách a univerzitách.
Mladým ľuďom sa snažíme aj takouto formou ponuknúť možnosť vypočuť si inšpiratívnych ľudí, ktorí sú úspešní vo svojom obore a verejne diskutujú a odpovedajú aj na online otázky cez aplikáciu sli.do a aj takto interaktívne sa mladí môžu zapojiť a zistiť viac informácii o danej téme. Následne prebehla diskusia aj v YC|Mládežníckej klubovni so zúčastnenými.