15.11. sa uskutočnil druhý workshop programu na Gymnáziu Hlinská 29 Žilina. Počas neho mali účastníci možnosť sa oboznámiť so základmi marketingu, zásadami a princípmi marketingu na sociálnych sieťach a pokračovali ďalej v písaní svojho projektu. Účastníci nám aj predstavili ich skoro hotové projekty, ktoré o pár mesiacov budú úspešne zrealizované práve na pôde našej školy v Žiline.
A aký je feedback študentov?
„Program sa mi zatiaľ páči. Vždy je tam zábava, naučil som sa aké sú moje silné stránky v tíme, ako vychádzať s rôznymi ľuďmi. Celkovo sa mi to veľmi páči!” – Matúš
„Workshopy sú zaujímavé a naučila som sa ako pracovať v skupine, rozdeľovať si úlohy a podobne.” – Rebeca
Čo na účastníkov čaká ďalej? To je prekvapenie, no môžem povedať, že to bude príjemná cesta a že si z nej odnesú plno nezabudnuteľných spomienok!
Táto aktivita bola podporené z dotácií Ministerstva školstva, vedy, výskumu a športu v oblasti práce s mládežou, ktoré administruje IUVENTA – Slovenský inštitút mládeže.